06 september 2006

Cursus brandje blussen

Gisteren was het dan zover. Eindelijk mag ik beginnen met de opleiding voor brandwacht.

Voor degene die het begin hebben gemist, mensen die in America hebben gezeten bijvoorbeeld ;)

15 mei ben ik naar een bijeenkomst geweest voor het werven van nieuwe vrijwilligers voor de brandweer kazerne De Meern. Dit leek me wel wat, dus ik heb me meteen aangemeld. Voordat je mag beginnen, moet je je eerst worstelen door een aantal testen.

Afgelopen maandag heb ik dan mijn aanstelling gekregen en gisteren is de cursus: Manschap 1 begonnen. Dit betekent dat ik elke dinsdag vanaf nu een cursusavond heb, in het wel en wee van het brandweer wezen.

Nadeel is wel dat je een flinke stapel boeken mee naar huis krijgt. Waarvan ze verwachten dat je deze leest voor de volgende avond.

4 Comments:

Blogger Jos said...

Heeey dus je bent echt van plan regelmatig te bloggen? Leuk.

Veel succes/plezier met het lezen van die boeken. Zijn het interessante boeken?

za sep 09, 01:50:00 p.m. 2006  
Anonymous Anoniem said...

In Amerika is alles groot .. ook de branden en de brandweer-wagens.

Wat betreft dat lezen .. zijn er geen samenvattingen te vinden op het net? :P

zo sep 10, 05:51:00 p.m. 2006  
Anonymous Anoniem said...

@rené niet meer in usa:
Gebruik een rss-reader, dan heb je al je favoriete blogs bij elkaar en zie je meteen als er iets nieuws is gepost.

Deze gebruik ik: http://www.rssbandit.org/

wo sep 13, 03:35:00 p.m. 2006  
Anonymous Anoniem said...

Eyey tomtom!

Ik moest ff op je site kijken, tommy die brandweerman wordt? Haha leuk, maar wat ga je met BI opleiding doen dan? Nou have fun!

Greetz Chris de Jong

di okt 10, 11:29:00 a.m. 2006  

Een reactie posten

<< Home