02 augustus 2007

"Oh what a night ..."

Het heeft weer lang moeten duren, maar maandag (of eigenlijk) dinsdagochtend was het eindelijk weer zo ver. De pieper ging en ik kon mee!!!

De laatste tijd was er vaak overdag of als ik niet in De Meern was een melding. Maar dit keer was ik thuis.

De eerste ging om 21:29. [P1 Voertuigbrand A12R 58.7UTR Afslag De Meern]. Maar helaas zat de auto te snel vol, waardoor ik niet mee kon.

Toen ik ging slapen ging de pieper voor de tweede keer. [P1 Waterongeval Maartvlinder UTR]. Het ging om een auto die in de sloot terecht gekomen was. Wij kwamen er als derde auto bij, maar hebben niks uit kunnen voeren.



Om 02:26 ging die dan toch nog voor een laatste keer af [P1 Buitenbrand Veldhuizerweg MER]. Omgehangen en al zat ik klaar in de auto. De brand was aan de andere kant van het water, waar we niet bij konden komen. Toen we met de schijnwerper op het kampvuur schenen werd deze uitgemaakt door de "pyromanen". Weer geen actie dus.