13 oktober 2006

1 rode nichten-nectar, 2 bier .....

Theo, mogen wij een rode nichten-nectar, twee bier, een spa rood, twee mixjes en twee kaassouflees. Zo klinkt het elke donderdagavond rond een uur of 22:15.
De bar van onze kazerne zit dan weer goed vol. Iedereen heeft zo zijn lievelings hapje.
Marny zijn kaassouffleetjes, Dave de bitterballen en de kipstukjes en Gijs de frikandelletjes. Ja, ook ik heb zo mijn voorkeur. Een lekkere mini bamischijfje (met af en toe eens een verdwaalde sojaprop erin) laat ik niet liggen.
Nieuw in het assortiment sinds vandaag is het: ' spa-tje oorlog' ik vraag me toch echt af of dat wel zo lekker is ...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En dat is? nee ziet er niet smakelijk uit.

vr okt 13, 11:27:00 a.m. 2006  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

do okt 19, 12:08:00 p.m. 2006  

Een reactie posten

<< Home